Dag 1: Vem är jag??

Okej vem är jag? Dag 1:


Elenor heter jag. Jag är född maj 1985 i Angola, Luanda. Flyttade till sverige 1987 med hela familjen, dvs min lillebror, mamma o pappa. Min pappa är svensk och min Mamma är från Angola.
Bodde i Gävle i 23 år, med familjen, familjen hade upp o ner gångar som alla familjer har. åkte mycke på semester med husvagn runtom i sverige gjorde massor med roliga saker tillsammans =).
Gick i skolan i gävle/ sätra tills jag gick i 7:an. I 8:an flyttade vi till hus i Bergby där jag fick börja i en ny skola. De var dock inte de lättaste för jag var den andra mörkhyade personen i hela våran klass o vi var 42 st i klassen. De gick inte alls bra för mej i skolan dock, skolkade mycke, fick skit betyg o ja var en ensam individ om man säger så. Gick Barn& fritids programmet o gick i världens underbaraste klass, kunde inte få de bättre. Gick mycke bättre där o fick fina betyg. jag var en riktig vilde när jag fyllde 18 o lyssnade sällan på mina föräldrar. Sommar jobbade dock mycke o jobbade även helger som städerska på hotell.
4 mån efter min 18års dag så blev jag gravid, men visste inte om de förrän jag var i 5:e månaden. Blev ett jävligt tufft beslut för min del o pappan bröt kontakten direkt. Gick klart andra året på gymnaiset med jättefina betyg o jag hade mina föräldrar vid min sida hela tiden. Jag fick en son vid namn Adrian -04. jag försökte gå klart skolan men de gick inte så bra alls tyvärr. Flyttade hemifrån när Adrian blev 1år. Träffade en kille som jag hade varit tillsammans med i 1år då jag blev gravid igen, med min underbara dotter. Gick folkhögskolan i 6mån sen mammaledig igen. den graviditeten var fruktansvärt tuff, hade världens problem med mitt barns pappa o jag mådde väldigt dåligt, vi bröt helt mellan varandra. men när min älskade dotter Michelle föddes 07 så vände allting o jag blev betydligt starkare, starkare utan honom.
Flyttade till Mariefred -08 eftersom jag träffade kärleken där. Så nu har jag bott här i snart 3 år, är förlovad o har en dotter vid namn Joleene som är född -10 med min älskade sambo =).
Jobbar som vikarie inom vården o barnomsorgen.


hahaha jaa lite sammanfattande om mej då kanske ;)... vilket liv ändå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0