dag 11: mina syskon

Jag har en lillebror som heter charlie, ja de vet ni ju sen tidigare då jag har skrivit om honom här några gånger.
Han är i alla fall född juli -87. Han o jag har bråkat många gånger med varandra, men vi har haft jätteroligt tillsammans oxå. Vi har en jättefin kontakt nu när vi har blivit äldre o barnen älskar honom verkligen. han har alltid ställt upp när man har haft de jobbigt. vi kan däremot inte dissuktera med varandra för då ryker vi ihop direkt hahaha, vi har så delade åsikter om precis allt :P. Men vi har väldigt roligt oxå.

min bror är väldigt smart i mina ögon, social person som har mycke bus o humor. Spelar amerikansfotboll gör han oxå. mmm han har spelat i ca 7 år nu. gissa om jag är stolt över min bror, han är grym på sin sport, har sett honom spelat några gånger o jaa, snabb o stark här han =).  Han är en person som alla skulle älska bara man lärde känna honom. Jag var väl inte den snällaste storasystern när vi var små, o jaa gissa om jag ångrar allt jag gjorde mot honom. därför är jag så glad att vi har den kontakt vi har idag. blir så glad när han ringer för att höra hur vi mår å så.. då vet jag att han tänker på oss här i Mariefred =).

de är min bror de.. Charlie♥







min lillebror är han med nr 56.. vit tröja =)!!!

stolt stora syster visar bild på när lillebror spelar =)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag var inte det va ? ;) Fick känslan på engång när jag läste att det skulle bli erat år:P



Tack:) har gjort det själv :) dock vill jag ha nå mer julaktigt nu men det tar ju så mkt tid att fixa... hinner inte med två små hemma :P

2010-12-14 @ 15:04:23
URL: http://garga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0