Dag 3: Mina föräldrar

hahaha vad fan ska jag skriva om när de gäller mina föräldrar då?


då ska vi se

Min mamma är en godhjärtad, snäll, rolig, busig o positivt knäpp mamma. Vi har inte alltid haft världens bästa relation om man säger så, mycke bråk under min tonårstid o redan innan dess oxå, blev mycket bättre när jag fick Adrian. pratar ofta med henne när jag har de svårt, hon finns alltid där när de är tufft. Älskar min mamma så mycket

Min pappa är en godhjärtad, rolig, omtänksam o väldigt snäll pappa. har alltid varit överbeskyddande men ändå en snäll o förstående pappa. Inte alltid jag har kommit överens med honom oxå, o de har nog inte varit de roligaste att ha mej som tonårsdotter. men han har varit en stark pappa o alltid tröstat mej när jag har mått dåligt. kanske inte alltid har gillat mina val i livet, men aldrig har han vänt ryggen om.
älskar min pappa så mycket

Båda mina föräldrar har ställt upp när jag har behövt dom, tröstat mej när jag har varit ledsen o accepterat mina beslut i livet även fast dom själva inte gillat de
jag älskar mina föräldrar mer än något annat o jag kunde/ kan inte ha bättre föräldrar än dom. Love them with all my heart


haha lite kortfattat om mina föräldrar då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0