dag 5: vad är kärlek?

Vad är kärlek i mina ögon?

när man ser en person o de pirrar i magen, man skakar o vet inte vart man ska ta vägen. Benen blir gele o svetten rinner från pannan, man försöker le men kroppen vill inte som en annan vill. När man kysser personen så stannar tiden, man vill inte att de någonsin ska ta slut. När man är ifrån varandra så gråter man av längtan, man vill släppa allting o bara springa till personen. Hjärtat slår extra slag när personen ler.  de finns bara ni 2, de finns inga andra på jorden. Man är den lyckligste personen i världen. man dagdrömmer o kan inte göra nånting.. man sitter o dagdrömmer, ler dagarna runt o gråter när man skiljs åt

de är kärlek i mina ögon


Kommentarer
Postat av: Daysi

Så känner jag och ser jag kärleken. Fint du skrev om den

2010-12-09 @ 10:26:11
URL: http://orellana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0