Dag 6: min dag// o lite annat skit :P

Hmm.. har inte haft nån lust att skriva här under dagen, eller rättare sagt så jag inte haft så mycket att skriva om kanske :P..

Michelle o Joleene är fortfarande sjuka, men jag tror att de är på bättringsväg faktist. Adrian har Lucia imorn klockan 8 så de vore en fördel om dom höll sej friska :P. Idag har de inte hänt nånging alls faktist, jag har städat o tagit hand om mina sjuklingar, legat i soffan kollat på TV o bara slappat under dagen. en väldigt trist dag med andra ord.

Adrian har en kompis här nu, dom leker så snällt på hans rum. Ikväll blire spagetti o köttfärsås till middag så mycket vet jag i alla fall.

Lillebror åker hem imorgon oxå.. han kommer tillbaka dagen före jul.
Bonusbarnen ska inte fira jul med oss tydligen igår.. förstår inte varför egentligen, vi pratade lite om de o han började tänka om helt, men nu äre försent. vi får helt enkelt fixa de till nästa år då..


nä nu måste jag fixa nyponsoppa till lilla Joleene som piper i sängen







dom sjuka flickorna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0