Dag 7: Min bästa vän

jag har massor med bästa vänner. Men de finns en vän som alltid kommer vara bästa vän, nästan som en syster.

Yonna heter hon. Vi blev vänner 1990 i sätra utanför vårat höghus. Vi pratade om allting o märkte att vi var rätt lika. Hon fyller år 25 maj, jag 27 maj, hennes mamma fyller år 30 augusti o min mamma fyller år 13 augusti. Hon har en lillebror o jag har en lillebror =D. vi tyckte de var skit häftigt, födda samma år oxå :P.

Vi umgicks varje dag som små, gick i samma klass ända fram till vi började i 7:an, sen flyttade jag tyvärr. Men vi umgicks ändå. Vi firade våran 18års dag tillsammans o umgicks hela sommaren. Yonna hörde av sej till mej senare de året o berätta att hon var gravid, o jaa de var jag oxå hahaha. Vi gick samma mammagrupp och jag fick Adrian i juni och hon fick sin dotter i Augusti. barnen gick på samma dagis o hade sina hyllor brevid varandra haha jaa vi har varit med om både dåliga o bra saker tillsammans. Vi har kanske inte pratat så mycket med varandra den senaste tiden, men hon kommer alltid vara min bästa vän. vi har alltid o kommer alltid vara vänner. vi firade våran 25års dag tillsammans o samtidigt firade vi 20 års vänskap samtidigt. de var så roligt o hon kommer alltid stå mej nära. Jag fick även den äran att bli gudmor åt hennes underbart söta lilla dotter som idag är 2år, blev verkligen rörd. Vi har upplevt allting tillsammans... vi vet allt om varandra. saknar henne jättemycket verkligen. men vi pratar ibland o hon vet att hon alltid kommer vara min bästa vän.
har aldrig så roligt som jag har med henne, skrattar inte så mycket med någon annan.. jaa jag älskar min Yonna..
hennes mormor var som en mormor för mej, vi åkte o hälsade på henne ibland o hade jätteroligt. de är du o jag Yonna, du o jag

Så de är min bästa vän



Love you my friend♥

Kommentarer
Postat av: Yonna

Åh Elenor du är för gullig <3

Du kommer alltid att vara min bästa vän och som en syster för mig!

Vi har gått igenom så mycket tillsammans så det inte ens går att beskriva allt men jag är glad att vi gjort det för jag vet att du är en riktig vän som jag kan lita på till 110%. Och sånna finns det inte många av! Fick lite tårar i ögonen när jag läste :) Du är den vän som betyder mest för mig och jag älskar dig också!

2010-12-10 @ 11:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0