dag 8: ett ögonblick

Alltså jag har väl 3 ögonblick om man säger så men jaa

Mitt första ögonblick var den dagen jag blev mamma för första gången.
När jag fick veta att jag var gravid i jan 04, så trodde jag mitt liv var slut. ingen som stötta mej ingen pappa som skulle ta hand om barnet ingenting. Men så blev de inte alls, först fick jag veta att de låg en Adrian i magen, sen hade jag mina underbara föräldrar som stötta mej o mina underbara vänner. Den dagen Adrian föddes, på självaste midsommarafton, så blev jag den lyckligaste mamman i världen, de var ett ögonblick jag aldrig kommer glömma. Jag var mamma för första gången, tog mej många månader att inse att jag verkligen var mamma. O jag fick den vackraste pojken i världen. Älskar honom av hela mitt hjärta

Ögonblick nummer 2 var när jag fick veta att de låg en Michelle i magen, kämpade mej igenom graviditeten helt ensam med Adrian vid min sida, även där hade jag familj o vänner som stöttade mej, men de var en väldigt tuff graviditet. Så att föda en fullt frisk flicka var ett vackert ögonblick

Ögonblick nummer 3 var när jag fick veta att de låg en Joleene i magen. Underbar graviditet, o en helt underbar make vid min sida, var världens underbaraste under förlossningen. Tårarna föll ner från hans kinder när våran älskade Joleene föddes. vackert ögonblick de med


mina ögonblick som jag aldrig kommer glömma.. o jag är den lyckligaste kvinnan i världen som har mina änglar vid min sida varje dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0