få vara barn en stund

Efter att jag städade lägenheten så tog jag med barnen ut o lekte en stund. Först gick vi till en lekpark o kastade snöbollar, sen gick vi hem till en snöhög o byggde en grotta med några tunnlar. Vi hade jätteroligt, jag kröp o hade mej precis som ett barn, o de kändes så skönt. De kändes underbart att få vara barn igen =). Barnen hade jätteroligt o ville att vi skulle göra om de igen imorn, å jaa de vill jag oxå. De var inte så kallt ute heller -7 grader ute, skulle kunna vara ute hela dagen om de hade varit så.
Efter våran utelek så gick vi hem till farmor/svärmor o fikade lite o barnen lekte medans jag satt o pratade med svärmor.
Hon var så go o passade barnen medans jag gick ner till affären. Sambon mötte mej på vägen o sen gick vi tillsammans hem. vi hämtade barnen på vägen och sen hem för att fixa middan. Barnen åt Kyckling med pitabröd o sallad och jag åt kycklingsallad.. mm nyttig jag :P, Drack Loka vatten till de ni.

Nu sover våran älskade prinsessa sött och dom större sitter o tittar på barnkanalen. Dom ska lägga sej om 30min o sen äre våran vuxna tid kvar. Mys i soffan med en bra film blire här hemma i alla fall.









Herren på täppan är jag!!



killen som tog av sej vantarna innan han gick in hehehe


damen som frös o ville in


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0