Familje helgen

Oj här har jag inte  skrivit något på länge känns de som.
Ja men då kör vi en sammanfattning på helgen tycker jag :P

 

I fredags hade vi en underbar familjedag. Ja som ni såg hade Adrian Lucia I kyrkan, mamman själv här blev så stolt så tårarna rann =D.
Efter de så åkte sambon till jobbet o lillebror åkte hem, då passade jag på att städa lägenheten. Sambon kom hem tidigare o då tog vi med oss barnen till backen o åkte pulka/ snowracer. Jag o sambon åkte lite oxå o vi skratta som aldrig förr. Kändes som om man var ett barn på nytt, ja de var verkligen mysigt. Efter de så satte sej barnen o kollade på shrek 4 medans vi lade oss brevid joleene o vila en stund, skit mysigt. på kvällen satt vi alla i familjen o kollade på Idol o åt popcorn. Självklart vann min älskade JAY hela idol 2010 o fan vad  lycklig jag var. Han sjunger bra o är snygg samtidigt ;).

På lördagen så klev vi upp en skaplig tid o städade här hemma, sambon drog till en kompis o umgicks med honom en stund. Jag o barnen tog en skön promenad ner till stan o handlade lite, lekte i snöhögar o hade jätteroligt, jättemysigt vare. Bakade bullar när jag kom hem o gjorde köttbullar till middan.. barnen älskade både maten o bullarna. Satt o mös i soffan o kollade på film o hade lördagsmys. När barnen lagt sej låg vi o kollade på the shield o mös.

Idag så har vi haft latdag, inte lyft många fingrar inte. jag somnade med joleene i soffan, sov i 1,5 timme gjorde vi. de var så skönt min älskling tog hand om allting här hemma. Han är verkligen den bästa.


Våran älskade Joleene är fortfarande sjuk, ska ringa bvc imorn så vi kan få tid så dom kan kolla på henne. Hon har legat i feber sen i onsdags å hon blir inte bättre, så dom får titta på henne nu tycker jag.

Nu äre dax för mej att duscha barnen, sen äre läggdax för dom. jag själv ska hoppa in i en dusch när dom har lagt sej, sen blire o titta på film ikväll..


underbar helg












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0