Fredag = fredagsmys o sysslor

Alltså jag bara älskar mitt liv, mitt liv som mamma, sambo, syster och dotter, vän, även barnbarn =).
Mina dagar fylls med kärlek från alla olika håll, vad hade jag gjort utan mina nära o kära.
De är så skönt o vakna upp till en sån dag då man känner att allting är perfekt o idag äre en sån dag känner jag.

Började dagen tidigt idag, Adrian fick skjuts till skolan av hans klasskompis mamma, jätte snällt av henne verkligen. Så 8 började jag tvätta i tvättstugan, sen satte jag igång att städa här hemma, Diskmaskinen är igång som vanligt. Charlie sover fortfarande, joleene åker runt i gåstolen o Michelle sitter o målar i en målarbok. Jag är praktist taget klar med städningen, måste bara dammsuga o skura golv, men jag tycker klockan är för lite för att dammsuga nu. Man vill ju inte reta upp någon direkt ;).

Idag kommer bonusbarnen hit, de är en jävla massa krångel med tågen nu o vissa tåg är inställda så min älskade lillebror är så godhjärtad o ställer upp att hämta dom. Tack så hemskt mycket lillebror.
 Fredagsmys o IDOL blire ikväll som alla andra fredagar hehehe.

ska försöka ta oss ut o åka lite pulka i helgen oxå hade jag tänkt, de har varit så kallt dom här dagarna så de har inte varit nån ide.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0