Fredagar betyder städa o fredagsmys

Nämen hejsan!

Har ju inte hunnit skriva nå idag, så då passar jag på innan allt annat sätter igång här hemma.

Idag har jag storstädat alla rum här hemma,  även badrummen dessutom har jag tvättat en hel del.
Joleene har inte varit den roligaste personen idag nej nej. hon har gnällt hela tiden hon vill ju bara bli buren o de har man lixom inte haft tid med riktigt. Men jag fick ta mej tid. Nu har hon åkt runt i sin gåstol sen jag började städa o inte ett enda ljud har hon gjort ifrån sej, mammas älskling flicka =).
Adrian har varit hemma hos en kompis efter skolan. men nu är han hemma.. älskar min stora pojke så mycket.
Så nu är hela lägenheten fin igen o doftar ljuvligt, stjärnorna är tända o jag har skön musik på me like.
min älskling har jobbat över idag. han skulle ha slutat 12 idag men fick jobba till 16 istället, så nu är han äntligen på väg hem o då blire god middag o sen fredagsmys♥.

imorn ska han oxå jobba. vi tänkte åka till strängnäs senare o så möts vi där o äter god mat på resturang. De har vi inte gjort på skit länge å de är den här familjen värd tycker vi.

Bonusbarnen kom inte i helgen pga olika... skäl så dom kommer inte förrän efter jul. tråkigt tycker vi men ibland blire aldrig som man tänkt sej.

Nej nu måste jag vika tvätten så de blir gjort sen börja med maten

Kommentarer
Postat av: Elin {Mamma till Theo, ängeln Meja och bebis i magen}

Ja om man bara kunde det så :/

2010-12-17 @ 19:52:10
URL: http://pruppen1987.blogg.se/
Postat av: Martin The Edge

Hej!

Hoppas du har en härlig lördag så här långt.

Dagens fråga handlar om snabbmat - nu ska det redas ut en gång för alla. Vilket är godast?



Ha en fortsatt fin dag!

2010-12-18 @ 11:32:35
URL: http://edgeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0