Fredagen blev en aning seg....

Jahapp då har man fått lite gjort, nu sitter jag här o bara degar, vet inte ens vad vi ska äta idag. lillebror,sambon o bonusbarnen har inte kommit hem ännu, måste ju vara rena mardrömmen att köra nu, stackarna.

Jag längtar bara till klockan 8, för då börjar IDOL.  vill höra Jay sjunga nu...

hinner inte bli så mycke fredagsmys ikväll, de blir middag när dom kommer hem o sen är de nästan läggdax tyvärr. jaja inge mer att säga om den saken, jag har lovat mej själv att hålla mej utanför de där totalt, blir bara irriterad o frustrerad o jag kan lägga min energi på något vettigare.  Jaha, lillebror vill ha spagetti o köttfärsås till middag *suck* hehehe tråkig mat på en fredag, men okej då jag gör väl de då.

hoppas helgen blir roligare än de här.
köpte en liten julklapp till min älskling idag, han fick den tidigare eftersom han var i behov av den. han blev jätteglad o de värmde gott i hjärtat. jaa jag får väl ta o börja med maten då kanske så de inte blir alls för sent


ha en fortsatt trevlig fredag mina vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0