gråhårig vid 25års ålder

Usch jag gillar inte sånna här mornar alltså.  Sovit skit dåligt inatt har man gjort oxå.
Gav barnen frukost o skulle ge dmo sina kläder, ja då sätter våran Michelle igång, o kläderna skulle hon inte ha o hon vill inte till dagis, kom iväg en bra tid i alla fall för Adrian skulle till en lokal där han hade avslutningen. Vi kom 15min för tidigt o de händer aldrig mina damer o herrar. Så vi gick in i en butik o värmde oss o 10 min o sen gick vi tillbaka. Lämnar Adrian, ja då sätter Michelle igång igen, o skriker o gnäller hela vägen till dagis, de ekar inne på dagis när hon skriker vill jag lova. Så förknarna försökte trösta henne o jag gav en kram o pussade på henne tills hon blev lugn. Vinkade hejdå å började gå hemåt med Joleene. jaaaa vem tror ni inte sätter igång o gnäller o skriker hela vägen hem? JO Joleene, o hon höll på hela vägen hem o väl inne så fortsatte hon, hon fick frukost men nee de hjälpte då inte. Kan man bli gråhårig vid 25års åldern så är då jag en av dom . skit trött är ja oxå vilket inte gör saken bättre. Sen att de är -15 grader gör väl inte nån gladare, iskallt för fan. O ändå drog jag på barnen drygt mycke kläder brrr...


Idag ska jag, Adrian o Joleene åka in till strängnäs o handla Sambons julklapp plus ett par nya vantar åt Adrian eftersom han har tappat bort sina. Sen kanske vi fikar innan vi åker hem o hämtar Michelle. Vi ska försöka baka pepparkakor idag oxå tänkte jag, men de beror väl på frökens humör .

nej nu måste jag fixa så vi kan åka.. hörs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0