I love dreams♥

Jag bara älskar underbara drömmar. Skulle kunna ligga i sängen o drömma hela dagen om dom är så här underbara o helt fantastiska =).
Men man får lägga drömmarna på hyllan en stund o komma tillbaka till vardagen, för den måste ju oxå ha sin tur.
Barnen spelar lite kinect här på morgonen medans en annan städar o lyssnar på lite musik. Lyssnar på gammal 90- tals musik, så underbart att blicka tillbaka lite. Hittade massor med kort från förr, de fick en att bara sakna 90-talet ännu mer. Miss my friends so much.

Idag ska jag tvinga ut barnen o leka i snöhögar o annat skoj, självklart ska jag med ut oxå, men dom måste ut för dom sitter bara inne o driver varandra till vansinne.
Handla in lite till Nyår kanske man oxå ska göra när man ändå är igång.
Min älskling ringde mej imorse o berätta lite om nästa år, fan vad jag längtar tills januari. Vill göra allting direkt nu känns de som men man får väl vänta en stund till antar jag.

nä men nu ska jag fortsätta städa, lyssna på musik o blicka tillbaka lite på mina drömmar..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0