Idag...

hjälpte brorsan att söka jobb idag, eller följde med överallt där vi kunde komma på att han kunde söka jobb. Vissa ställen var mer positiva än andra, men en bra början.

Sen åkte vi in till strängnäs för att lämna in en sak, fick beställa en ny tyvärr så jag sitter o väntar nu på att den ska komma =D. efter de drog vi till Mc Donalds o åt lunch innan vi hämtade barnen. Michelle blev så glad när sambon följde med in o hämtade henne, de sker ju så sällan.

Den här dagen har varit toppen, jag har varit så glad o så himla lycklig, kan inte sluta tänka på gårdagen heller, de ger mej nervösa fjärilar i magen o jag bara längtar till sommaren =D. me so happy...

Barnen ligger i sina sängar o glor på bolibompa, försöker slappna av nu innan läggdax. Jag o sambon ska iväg på en promenad så fort barnen har somnat, de händer inte heller så ofta.

JAG BARA ÄLSKAR MITT LIV JUST NU!!!


en kompis till mej ska få barn när som helst här, hennes slempropp gick idag så jag sitter bara o väntar på att lilla Alice ska komma snart :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0