Inte långt kvar till jul

God förmiddag på er! Hoppas eran dag har varit bra hittills. Natten för oss har kanske itne varit den bästa. Joleene har vaknat 4 ggr inatt o vägrat somna om så man har fått varit vaken i omgångar här. Tur att jag har min älskling som hjälper mej på nätterna.

Imorse var de-23 grader ute brr säger jag bara. o jag skulle ta mej till dagis med Michelle, ja de var bara att dra på sej varma kläder vill jag lova. Adrian har ju jullov nu så han njuter av att vara hemma han hehehe. Michelles jullov börjar imorn då, sista dagen på dagis idag för i år.


Igår hade vi en mor o son dag i strängnäs. Ja joleene var ju med oxå så klart men michelle var på dagis. Vi gick o tittade på sambons julklapp men jag fick den känslan att han inte skulle gilla just den som jag tittade på så jag fick ringa några samtal o fixa de :P. Jag o Adrian fikade lite oxå, han åt en kladdkaka med julmust och jag åt en ost o skinksallad med apelsinjuice till. Vi hade jättemysigt han o jag. vi gick även in i en leksaksaffär o tittade runt lite, man kanske hittade nån julklapp fast han inte visste om de ;) smart är man vettu. Vi åkte sedan hem o hämtade michelle på dagis o sen hem. Väl hemma så städade jag o gjorde fint, sen bakade vi pepparkakor o lyssnade på julmusik, de doftade pepparkakor i hela lägenheten sen, skit mysigt. Barnen var så himla duktiga att baka o de blev en hel del pepparkakor, så nu kan vi bjuda mormor, charlie, morfar, Annelie o farmor o pepparkakor när dom kommer imorn =).

idag ska jag försöka städa här hemma så de skiner till imorn o sen handla en del saker, ska även hämta ut ett paket o hämta pulver på apoteket som joleene ska ha i sin mat. hämta michelle på dagis ska vi oxå göra.. för imorn händer de grejer..

Nä men ha en fortsatt skön onsdag hörni






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0