iskallt men ändå mysigt

oj! har inte varit inne nå här o skrivit idag. hehe men då kommer de nu då.
Imorse när vi gick till skolan så var de -18 grader ute, kan ni förstå hur kallt de var? De var bara att lämna barnen på skolan o dagis fort så man kunde jogga hem. men knappt de gick, kändes som om lungorna frös till is eller nått sånt. BRRR KALLT!!!!

haft en seg dag idag, jag o lillebror hade ingenting att göra. Vi gick på promenad runt 1 tiden i alla fall, gick ner till stan o hämta ut julklappar o kollade på julklappar. solen sken så fint ute, men fan vad kallt de var - 15grader ändå.. brr. Vi plockade upp barnen på vägen hem o väl hemma så fick dom öppna första luckan i sina kalendrar. Adrian fick en lego tomte och michelle fick en petshop, ett litet rådjur =). Mysigt när dom får sånna små saker i kalendern =).

Ikväll kommer Sara med familj hit o äter middag med oss =). De ska bli riktigt mysig, för jag menar de händer aldrig , så de ska bli mysigt o roligt. blir nog en kycklinggryta med ris o sallad till middag tror jag.

Sen kommer jag nog lägga mej i ett varmt bad o njuta. Blir nog en film ikväll innan läggdax oxå
så härligt att bara ligga o mysa i soffan innan läggdax. somnade på 2 röda igår.

japp så har den här dagen sett ut..






Det är så vackert när snön ligger så fint på backen o solen lyser, äkta vinter tycker jag



Jag tror att innelåset har frusit..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0