jaha de var den julen de

Japp de är Annandag jul och de är en slapp dag.
I torsdags kom Mamma,lillebror, pappa o min farmor hit med en hel del julklappar =). Mamma o lillebror skulle ju fira med oss medans pappa o farmor skulle åka tillbaka till uppsala sen. Vi bjöd på glögg o pepparkakor innan dom åkte hem. Sedan åkte vi andra o storhandlade, jag passade på att köpa Sambons julklapp medans han o mamma handlade på willys. Vi handlade en hel del så vi knappt fick plats i frysen :P. Vi åt god mat o tittade på film den kvällen. På julaftons morgonen vaknade självklar jag först, för jag hade så mycket att göra, jag hade lite tvätt att ta hand om på morgonen. Barnen vaknade o var så glada för tomten hade ju kommit med paket o under granen låg resten av paketen.  Vi åt god frukost som innehöll julbröd, julskinka, juice, leverpastej o smörgåsgurka.
Jag o min älskade Sambo tog en promenad under dagen för att handla in lite små saker o sen vare bara att fixa mitt hår när vi kom hem. ja precis i tid till Kalle Anka så var alla duschade o klara, så barnen, lillebror o sambon tittade på kalle anka medans jag o mamma fixade maten. Mamma hjälpte mej att platta håret o fixa de medans vi tittade på kalle anka. Sen mat o fy fan vad gott de var med mat =).  Barnen åt så fort dom bara kunde för dom visste att de var dax att öppna julklappar sen. Glada blev dom över sina julklappar..

En hel del lego, litet kök med tillbehör, pokemonkort, pokemon album, hello kitty frukostset, Kinect, draktränaren tvspel, örhängen, ritblock o en hel del pennor.. mm barnen fick en hel del. Joleene fick en massa låtande leksaker som hon inte var så himla nyfiken på hahaha.

Jag fick en platttång, örhängen och en Helt ny fin jacka, åååå så glad jag blev =D, jag behövde verkligen en ny jacka. Sambon fick en helt ny jacka plus överdragsbyxor av oss ;) plus en, rakapparat o även han blev väldigt nöjd.
Ja vi alla fick de vi hade önskat oss.
på kvällen spelade vi Kinect och hade jätteroligt, barnen åt en hel del godis o sen blev de sängen för deras del.
Mamma hade köpt fina kläder till barnen inför julen o dom blev så fina.

Ikväll ska vi köra lite kinect sport o lite dance central till kinect o dessutom äta Mc donalds mat =) mysig familjedag.

Våran jul blev kanon bra!!






Så fina på julafton



våran lill prinsessa var oxå väldigt fin



Michelle o sina julisar



Adrian o sina julisar



mitt fina hår



Together Forever♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0