Jävla skit snö!!!

Alltså de finns ingen där ute som hatar snön mer än vad jag gör!!! okej att snön kommer så där så barnen kan åka pulka o så. Men när de kommer snö på snö på snö då blir jag galen. Gick till skolan idag på oplogad väg med vagn o pulka.. jag var helt svettig o slut när jag kom till skolan o irriterad blev jag för varje steg jag tog. SKIT VÄDER!!!
Har bara tagit de lugnt här på förmiddan, har hämtat Michelle o Adrian så nu sitter vi inne o njuter av värmen för där ute så stormar de som FAN!!!


Min älskling är på julbord med jobbet, fuskit, ville oxå följa med. Saknar honom så mycket redan.
Så ikväll blire en lugnt kväll med barnen o sen får jag nog lägga mej i sängen o glo på TV tills min älskade kommer hem.
Vet inte alls vad vi ska äta idag heller.
Nä om man kanske skulle ta tag i städandet nu då så man får de gjort..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0