Jävla snöö

Jaha bara jag o Joleene vaken nu då. Våran lilla tös vill verkligen inte somna, pigg som en mört är hon.. skit jobbigt dårå. Alla andra här hemma sover gott nu o jag är inte trött, men vill verkligen att joleene somnar så man får egen tid. Idag har man skottat en jävla massa snö för jaa faan vad de vräkte ner snö här hemma, usch börjar verkligen tröttna på snön. möblerade om hela vardagsrummet o städade 2 förråd har vi gjort idag. Sen fixade min älskling god middag, som bara han är bra¨;). När barnen hade lagt sej så lade vi oss o titta på TV. fick fotmassage av min älskade o då så självklart vaknar Joleene o där försvann all de romantiska tyvärr.. Så nu sover karln o jag sitter här med en pigg dotter som sagt.


Imorn äre näst sista dagen för Adrian i skolan, på tisdag har han avslutning med julklappsbyte o allt. Jag måste försöka ta mej in till strängnäs o handla dom sista julklapparna så de blir gjort..

nä nu måste jag ta hand om Joleene.. God natt

Kommentarer
Postat av: Martin The Edge

Tack för att du varit med i Veckans blogg hos mig.

Nu är vinnarna korade! Kanske var det du som vann.



Inför nästa vecka blir det Veckans Blogg Jul Special!



Ha en fortsatt härlig måndag!

2010-12-20 @ 11:46:11
URL: http://edgeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0