Lucia firande i kyrkan

Underbar morgon har vi haft här. Adrian hade lucia firande i kyrkan imorse. Han var en pepparkaksgubbe. Vi fick sätta oss i kyrkan o vänta på dom, tomtarna stod redan där framme o var så himla fina. sen kom dom, Lucia först sen kom tärnorna, pepparkaksgubbarna o sist stjärngossarna. Jag fick tårar i ögonen när jag såg Adrian gå så fint där, hehe en stolt o känslig mamma har han hehe. Ja dom sjöng så fint alla barnen, både svenska o engelska sjöng dom på. Pepparkaksgubbarna fick ställa sej längst fram o sjunga pepparkaks sången, självklart var mamma där med ett leende på läpparna o knäppte kort på sin fina son. Även där kom tårarna fram, så stolt man kan vara över sitt barn. Kände då att han verkligen har blivit en stor pojke. aldrig har han sjungit i kyrkan förut, ja jag var både stolt o väldigt rörd.

Efter att barnen hade sjungit i kyrkan, så fick man gå till dera klassrum o fika. de var så himla mysigt o jag kände hur julen kröp fram närmare o närmare. När vi kom hem så packade lillebror de sista för sin hemfärd o sen åkte han hem till Gävle igen, sambon fick skjuts till jobbet. Så nu är alla barnen hemma o jag gör de jag alltid gör på fredagar, städat o tvättar.

Ikväll äre FINAL i IDOL!!! jag håller verkligen tummarna för älskade Jay!! han måste vinna så äre bara, sen blire lite the shield innan läggdax..


ha en fortsatt skön fredag hörni


ja just de GRATTIS TILL LINDA O NOPPE SOM ÄNTLIGEN HAR FÅTT SIN VACKRA ALICE!! så himla söt dotter har ni





mamma blir så rörd.. min fina pepparkaksgubbe

Kommentarer
Postat av: Katrin

aah vad fint =) och så himla fin adrian är! längtar tills p åmåndag när jag får se min lilla.. eller stora.. Kristoffer-tomte =) Så himla tråkgit bara att Robin blev sjuk och komemr missa sin egen lucia.. han skulle också ha varit pepparkaksgubbe. Men han får gubba runt hemma istället =)

2010-12-10 @ 13:33:42
URL: http://katrinrigglov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0