Lucian över

God morgon! sitter i soffan o myser, har tv:n på o joleene sover så sött i sin säng.
Funderar starkt på att ta mej en promenad i de fina vädret när joleene har vaknat =).

Igår hade Michelle Lucia på dagis. hon har då aldrig sjungit så mycke o högt som hon gjorde igår, mamma blev så stolt över sin ditter när hon sjöng så fint. Joleene tyckte alls de var roligt, så barnen fick ta en varsin pepparkaka o lussebulle, dricka lite varm saft o sen var vi tvugna att dra. Sambon behövde snus så vi handlade de o sen mötte vi honom vid busshållsplatsen.

på kvällen åt vi god mat o sen tog jag en varm skön dusch. vi kollade lite på the shield innan vi gick o lade oss. blev rätt sent igår..

Vet inte alls vad som händer idag, förutom den sköna promenaden =)...





jag är den lyckligaste kvinnan på jorden!!! äntligen säger jag bara, vill inte säga något ännu men snart, snart får ni veta. jag är så lycklig, så glad =)=)=)... längtar så mycket till sommaren, är lite nervös oxå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0