Mysigt med vänner o familj

God morgon mina vänner! har ni sovit gott? Jag har sovit underbart gott. Joleene har inte vaknat nå alls i natt o de känns ju kanon för en annan.

Igår hade vi en jättetrevlig kväll. Sara, barnen o hennes karl kom o åt middag med oss, vi åt kycklinggryta o ris med fetaost. Barnen satt i vardagsrummet o åt för vi fick inte riktigt plats vid matbordet dårå.  Vi skrattade o pratade o hade skit mysigt. Vi spelade lite Kinect efter maten, alla var med t.om barnen var med, de var jätte roligt verkligen =). Runt 7 tiden så åkte dom hem o våra barn fick duscha o hoppa i säng. Vi låg o kollade på en film innan vi gick o lade oss för kvällen. En jättetrevlig kväll som jag väldigt gärna gör om faktist =).


Idag så ska jag o lillebror dra iväg till Hedlandet o handla lite, saker som jag inte hittade i strängnäs kanske jag hittar där. Men först sitter vi o väntar på att strängnäsbostads AB ska dyka upp, för dom ska besikta våran lägenhet. Vi måste få nytapetserat i vissa rum. Dom skulle ha varit här för 1timme sen o har inte dykt upp än. så kommer dom inte om 10min då drar  vi, så får vi ringa dom o fråga vart fan dom har tagit vägen!

Hem o städa sen antar jag, vi plockar nog upp Adrian på vägen hem för han slutar 12.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0