Nyårsafton

Tänk att imorgon äre ett nytt år!  2010 har gått extremt fort. man hinner knappt blinka så äre ett nytt år.
Det har varit en hel del motgångar och tuffa perioder, mycket gråt o ilska men ändå väldigt mycket kärlek o lycka.

Joleene föddes

Adrian började skolan

Flyttade till en 4:a

en av dom sakerna under året som har varit positiva o kanona! sen har de hänt fler mindre saker som man har varit glad över.
Men 2011 bjuder på så mycket mer o jag längtar verkligen till det året så saker o ting kan rulla på.
när en sak är klar så berättar jag bit för bit vad som händer o sker hehehehe


Idag blir de mysigt med bara familjen, god middag, nyårsgodis och mys med familjen så klart. Vi går väl ut sen o tittar lite på fyrverkerier och sen blire väl en kväll för 2 när barnen har somnat.

ne nu vill sambon att jag fikar med dom så jag måste väl fika med honom o micke då..

skriver mer ikväll hej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0