tragisk händelse..

Den här dagen är en sorglig, dyster dag med mycke tråkigheter..

min vän förlorade sin man igår, jag grät o fick ont i magen när jag fick veta de. att sånt kan hända en ung man. tillsammans har dom en dotter som är 9mån o hon har förlorat sin älskade far, han har även en son sen tidigare. usch jag finner inga ord o jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Man ska aldrig ta livet o kärleken för givet.. jag sörjer o lider. tänder även ett ljus för honom idag.


Inatt sov jag skit dåligt. Joleene har hostat hela natten, spydde ner hela våran säng för att hon hostade så kraftigt, våran sötnos... en väldigt tuff natt o jobbig dag.. hoppas på att man mår lite bättre sen





tänder ljus för dig o din familj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0