Underbara helg

God morgon denna söndag. Hoppas ni alla har haft en skön helg hittills?
Snön faller tyst utanför här, sambon sover fortfarande men vi andra är vakna o lite trötta.

Igår hade vi en helt underbar lördag. På morgonen körde jag ett litet träningspass ( har världens träningsvärk idag), Sen duschade jag o gjorde mej extra fin för min älskling.  Vi drog till strängnäs allihopa o gick runt o tittade i affärer o hade mysigt, sen mötte vi upp sambon o då gick vi först o handlade mat o gott gott, sen gick vi o åt på resturang. De var så himla mysigt, vi hade så trevligt allihopa underbara familj.
När vi kom hem så började vi göra iordning våran julskinka o fixade gott gott så barnen kunde få de till Narnia. Vi alla satt i soffan med filt o tittade på Narnia en stund, sen ringde pappa o berätta att de var grinchen på tv så då bytte vi kanal. Barnen fick se klart hela filmen o sen vare bara för dom att hoppa i säng. Jag kände mej jättetrött men höll mej vaken en stund till med älsklingen, sen hoppade jag ner i säng o jag somnade direkt ;).
helt underbar lördag med andra ord


Idag ska jag städa och sen ska jag bara ta de lugnt tror jag.

Nej nu äre frukost som gäller, joleene vill nog ha gröt nu. Jag tänkte äta smörgås med julskinka o dricka en varm kopp the.. vi hörs

Kommentarer
Postat av: Martin The Edge

God morgon!



Sv: Helgen har varit kanin fram tills nu på morgonen. Har kommit sjukt mycket snö inatt och jag måste bege mig ut och skotta (igen).



Ha en fortsatt härlig söndag!

2010-12-19 @ 09:37:17
URL: http://edgeman.blogg.se/
Postat av: Martin The Edge

Sv: Känner just nu en extrem avsky till snön. Min arm känns som den ska gå av.....

2010-12-19 @ 12:08:58
URL: http://edgeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0