Vilken skööön morgon

God morgon bloggare. Vad har ni haft för er denna härliga lördags morgon??

Jag har tagit hand om alla barnen jag. Gav dom god mannagrynsgröt imorse till frukost, sen fick dom sätta på sej kläderna o borsta tänderna. Tog med mej alla barnen ut o åkte pulka o snowracer så här på morgonen. Solen var på väg upp, de var så tyst o mysigt ute så ja, varför inte. karlarna i huset låg ju o sov å vi hade så tråkigt inne. barnen hade jätteroligt, men de blev bara en liten vända för till slut kunde dom inte hålla sams så då gick vi in istället. Väl inne så plocka jag i o ur diskmaskinen o gjorde rent i köket. så nu ska de städas o vikas tvätt sen tänkte jag att jag o barnen ska spela lite Kinect, hoppas karlarna oxå vill vara med då =).

Japp men jag får skriva lite mer sen.

hej hej








De var lite ljusare ute än de här. blev så mörkt när jag knäppte kortet



Så söt liten fågel som satt i trädet o mös

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0