Vill att den här dagen ska ta slut

Den här dagen har varit en seg o sorglig dag. har inte orkar göra nånting, bara lega i soffan o låtit tankarna springa runt i huvudet på mej. kan fortfarande inte förstå att de har skett. om jag bara kunde krama om min vän o visa henne att jag bryr mej. förstår inte...



Märkte idag i alla fall att Joleene hade 39 graders feber o var inte alls så pigg, kanske därför hon spydde inatt. Så vi har legat o myst med henne hela dagen ( jag o sambon alltså). jag o lillebror hämtade Michelle o Adrian på skolan o dagis.  när vi kom hem så lade sej michelle i soffan o somnade direkt.. jag tänkte direkt att hon var sjuk eftersom hon annars brukar vara pigg o alert. japp o rätt hade jag, våran andra tös hade oxå feber. Så nu ligger jag i  våran säng, en flicka på varsin sida och laptopen i knät. grabbarna spelar tv/data spel i vardagsrummet som vanligt. jag ska väl försöka fixa middag snart antar jag. min älskade sambo har lovat att hjälpa till med den.. underbar han är min älskade =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0