Alltid trevligt med lite sällskap

Vilken morgon! usch jag saknar min älskling så de gör ont i kroppen. Lade mej på hans kudde imorse o bara drog in doften av hans härliga parfym.. mm.. guuud vad jag vill att han ska vara hemma med mig nu. Ska fan fråga mamma om jag o han kan få göra nått tillsammans ensamma en dag, de skulle vi uppskatta.

ja men jag har i alla fall städat här på morgonen och gjort de så fint här hemma. Anna och hennes 2 barn kommer snart på en fika, våra barn går på samma dagis så dom brukar ju leka där. alltid trevligt med sällskap, sen ska jag ner på stranden o möta upp anzo o några fler, mysigt mysigt..

längtar tills min älskling kommer hem, fyy vad jag tjatar men ni fattar inte hur mycke jag saknar honom o hur mycket jag älskar honom.  förlåt


Nä jag skriver mer ikväll, ha de gött nö





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0