Ännu en kväll alldeles ensam =(

tycker inte om att vara ensam på kvällarna längre =(. Älsklingen bara jobbar o jobbar. usch,  saknar honom så otroligt mycket, vill bara ligga i hans famn o mysa nu =(. men snart är skiten slut så snart kan jag mysa med honom igen


Idag gick Jag och Michelle o Joleene till en lekpark o lekte med andra barn, jag satt o snacka lite med vännerna samtidigt =). Adrian var hos en kompis o lekte istället. När vi kom hem så lekte jag en hel del med joleene, älskar att höra henne skratta. Älsklingen svängde förbi en sväng hem för att hämta nått, usch jag fick tårar i ögonen så fort han gick =(. Satt o snackade med en vän på msn när barnen hade somnat. Vi planerade att åka på kryssning o lämna karlarna  och barnen hemma hahahaha, men man vill ändå inte vara utan dom ju =(. jaa vi får väl se, de skulle vara roligt att få komma iväg.
Imorn ska jag förbi en vän o fika o snacka lite skit, som tur är kan barnen leka då :P..
Nu sitter man här i sin ensamhet o gör ingenting, funderar på att gå o lägga mej, klockan börjar bli mycket o jag lixom inget intressant att skriva om =(...


kanske imorn istället då.

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0