De finns ingenting bättre...

Det finns ingenting bättre än att umgås med sina barn =). igår hade jag en heldag i strängnäs med barnen, handlade kläder åt Joleene och åt mej själv och sen gick vi o lekte i en lekpark en stund, drog iväg för att äta lite o sen tillbaka till lekparken. Barnen hade verkligen jätteroligt. Vi åkte med samma buss som älsklingen hem. När vi kom hem så gick barnen raka vägen till sina kompisar o jag bara satte mej i soffan o tog de lugnt en stund. Vi låg o kollade på film hela kvällen o sen var de sängen som gällde. Jag älskar dig min prins så mycket, du är mitt allt, kan inte leva utan dej!!


Idag blire shopping igen hehe, nya skor o grejer till lägenheten är de som gäller idag.. ska bli så funny!!!











Kommentarer
Postat av: Elin {Mamma till Theo och ängeln Meja}

Haha Theo har en precis lika dan mössa som Joleene har på sista bilden ;D Hoppas det är bra med dig och alla barn :D

2010-07-27 @ 20:48:19
URL: http://pruppen21987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0