En dag på ParkenZoo

Igår när jag satt här hemma och åt frukost så börja fundera på vad vi verkligen hade gjort under denna sommar, o vi hade inte gjort ett skit, så jag fick ett ryck o tog våra barn till ParkenZoo, men ja nämnde inget förrän vi kom fram. Vi hade verkligen jätteroligt =). Barnen älskade att se alla djuren, dom ville kolla på alla djuren samtidigt =). Ja de var verkligen jätteroligt, Adrian var verkligen uppe i de blå han. när vi hade gått klart o sett allt så gick vi ner till stan och åt på mc Donalds, sen åkte vi hem. Men innan vi åkte hela vägen hem så stannade vi hos svärmor o gratta svägerskan Sandra. Hon fick ett presentkort på 200kr på glitter av oss i familjen. sen fikade barnen innan vi gick hem. Dom slocknade direkt när vi kom hem, dom var helt slut efter dagens äventyr. Jag blev så nöjd o glad för dom hade verkligen haft roligt och Adrian kunde verkligen inte sluta prata om alla djuren =). de var så mysigt.


Idag kommer Mor min och Hasse o hälsar på, så idag smäller de, idag ska jag fläta håret!!! guuud vad jag har väntat på den här dagen alltså, tror inte de är nån som förstår hur mycke jag har längtat. Dom stannar dock bara till fre =(. Men på fredag kommer tim och Julia o då blire riddarspelen på lör och sen ska vi på middag hos Svägerskan som har fyllt 18år, så de kommer lite folk dit, vi blir inte alls där nå länge eftersom barnen ska lägga sej o så, speciellt Joleene då. Sen på söndag skulle älsklingen ta med sej pojkarna ut o fiska sa han, så vi får väl se då. jaa så de är fullspäckat hela veckan lång. Hoppas även på att mina kläder ska komma som jag har beställt så man kan få vara extra fin nån dag. ska även fixa mina naglar har jag tänkt mej. hehe mycke nu

ja men ha en sån fin onsdag nu, jag kanske inte hinner skriva mer förrän på sön, men jag kanske slänger in nått inlägg här nån dag.

nu ska jag lägga upp bilder från  gårdagen.















En helt lyckad dag

Kommentarer
Postat av: Fröken M

åh vilken toppen dag ! finns det någon bättre överraskning än att gå på zoo ?

2010-07-22 @ 16:30:10
URL: http://frokenmela.blogg.se/
Postat av: Fröken M

jag ser fram emot nästa sommar när Viggo förhoppningsvis tycker det är kul att kolla på djur och annat :) Nu är det mest lek i babygymmet hemma hos oss !

2010-07-22 @ 16:57:23
URL: http://frokenmela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0