En underbar dejt♥

Igår var jag  förbi Anzo och hjälpte henne med flytten, ska bli skönt att ha henne nära nu, då man bara springa över o umgås =).  När jag var där o hjälpte henne så fick jag en ide, jag ringde sandra o frågade om hon kunde passa barnen och de var hon så snäll o gjorde. Så jag o min älskling drog in till strängnäs o åt på resturang o kollade runt i affärer tillsammans. De har vi inte gjort på 1,5år så de var helt underbart.  De behöver vi ibland, eller alla föräldrar behöver de tycker jag. Man behöver vara ensamma utan barn ett tag för att rå om varandra eller hur. ja vi hade roligt o de var så mysigt. När vi åker till Gävle så ska vi gå ut o äta o gå på Bio, de ser jag verkligen fram emot =).

idag händer de inte alls nå mycket, kanske ska hitta på nått ikväll med kompisar, men de får vi väl se vad som händer =)...


ha de så gött nu =)





Älskar dig så mycket älskling ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0