Fullt Up hela helgen

I onsdags kom mamma och Hasse hit, vi började nog fläta direkt när dom kom, vi blev klara på tors eftermiddag, självklart så sov vi ju på natten. När vi var klara så gick vi till riddarspelen, barnen tyckte de var jättespännande =). När vi kom hem så grillade vi lite o spelade kubb, de var roligt. På fredagen så åkte mamma och hasse hem och jag åkte för att hämta Tim o julia i södertälje, när vi kom hem så lekte barnen ute en stund inna fredagsmyset. På lördag så drog vi alla till riddarspelen igen, barnen fick massor med prylar, dom var så nöjda så. efter de så var de dax att at sej till svägerskans 18års fest, de blev lite middag o prat i massor =). vi gick hem ganska tidigt eftersom vi var några stycken och Joleene klarade inte av så mycke folk. vi gick till affären o handla godis sen gick vi hem o tittade på film, de regnade ute så de var ingen ide att vara ute. Vädret är fortfarande skit idag, Älsklingen är o hämtar en diskmaskin åt oss. Fy fan vad skönt säger jag bara!!! då slipper jag diska =)=)=). Barnen har fått en varsin  tidning som dom sitter o läser i just ju, jag ska diska för sista gången =D, och sen leka lite med joleene.


snart började Adrian i skolan så jag tänkte ta med mej barnen till E-tuna imorn o handla lite skolsaker o kläder, de behövs =)..

ha de så gott nu så hörs vi


jag just de!!!! vi var till bvc i tors och Joleene hade gått upp 500g på 2 veckor och vuxit 1,5cm, de kändes hur skönt som helst!!



Så här blev håret




Barnens nya kläder som dom fick på riddarspelen, haha jaa alla har vi olika ansiktsuttryck :P




Mammas o Pappas stora tjej =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0