Grå dag idag

Mulet o kallt är de ute... blä väder verkligen. Har städat här på morgonen o är precis klar. Joleene har precis somnat o barnen är ute o leker med sina friends. Idag är de en tråkig dag känner jag =(, händer inte ett skit ju.. Ska försöka komma iväg o handla kläder till Joleene, hon har ju vuxit ur sina kläder. Sen blire väl väldigt lugnt tror jag.

Igår åkte Julia och Tim hem, barnen fick duscha o hoppa i säng efter de, dom åkte hem sent på kvällen.  Jag o älsklingen låg i soffan o mös, men vi hade roligt oxå, haha, knäppte kort på varandra när vi gjorde fula miner, fjanta runt lite. De måste man få göra som vuxen tycker jag. hehehehe vi hade verkligen jätteroligt. Älskar honom så mycket =). Vi låg o kollade på Rock Star sen på kvällen innan de var läggdax. Sov hur skönt som helst gjorde jag. Jaa.. de var väl de som hände igår och händer idag på denna tråkiga måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0