hääärlig fredagmorgon ♥

Solen lyser in genom fönstret mmm.. Barnen har fått i sej frukost, joleene åt en hel djuptallrik med gröt! hon är duktig hon. Nu sover hon en stund o barnen leker. Själv ska jag städa här hemma med både dammsugning o torka golv. sen ska jag starta en maskin med tvätt o sen går vi till svärmor o hälsar på en stund. Senare drar vi nog o badar. vi kan behöva de vi sörrö =). Älsklingen ringde imorse när jag sov, han ville bara ringa o säga att han älskar mig=). världens goaste karl har jag =).. skönt att vakna till en sån härlig mening hehehe.

ikväll blire ju  fredagsmys med familjen oxå, grillning, popcorn o lite läsk o en bra film, kanske spela lite familjespel oxå. som sagt en häääärlig fredag ♥

Love to you all


hörs senare puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0