Ja men fy fan vad sköööönt!!!!

Nu har äntligen har soffan kommit, fy fan vad skööönt!! slänga den gamla och in med den nya! det blev så snyggt, så stiligt så. Nu är de bara sängen som vi ska slänga och göra om i killarnas rum och fixa Joleenes rum, ja fy faaaan vad nöjd jag är. kommer in bilder sen när allting är klart =).

Joleene fick spruta igår och hon fick feber nästan direkt stackaren, så hon  har varit lite nere idag men hon har ätit väldigt bra ändå. Jag satt halva dagen hos Anzo och snacka lite skit, väldigt mysigt tycker jag. en väldigt bra lyssnar tycker jag =). Sen gick jag hem och gav Joleene mat och sen hämta kidsen på dagis. Sista dagen för Adde där så de blev en massa kramandes och Michelle har ju bara sommarlov men byter avdelning till hösten, så de blev en massa kramar där oxå =).
När jag kom hem så blev de att städa här.. åå de blev så fint så =).
Älsklingen ska iväg och jobba ikväll så jag blir lite ensam ikväll då, men men..

fan ska vi äta idag då tro??

Imorn kommer bonusbarnen, ska vara här en heeel vecka, blir massor med glass och bad då :P

ha de så gött nö =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0