Nu är de äntligen klart... tror jag:P

Igår var älsklingen iväg o storhandla, när han kom hem så hade han lite saker till joleenes lilla hörna. ååå önskar att jag fick tapetsera o göra fint i hennes lilla hörna, finns så mycket mer jag skulle vilja göra. Ja men man får vara nöjd med de man har. Hoppas på att få flytta snart så hon kan få ett eget rum så där.
ja ja i alla fall, nu ser vardagsrummet bättre ut än någonsin.

Vädret är ju skit så man har ju inte kunnat ta sej ut. Glömde nästan helt bort att Joleene skulle iväg o knäppa 6mån skorten, så vi fick skynda oss imorse. Joleene ville inte alls le på korten, gud vad vi kämpade, men hon hade massa annat att göra, Michelle och Adrian fick oxå vara med på några kort, även jag, jag var inte ens klädd eller redo för kort om man säger så :S. Får väl se hur de ser ut då. hon ska ta nya kort när hon blir 1år och då ska tim och Julia oxå vara med på koert, eftersom dom är syskon till Joleene oxå.

Så när jag kom hem så började jag städa o dona, satte upp tavlor o gjorde fint. Joleene fick göra hand och fotavtryck på en fin tavla, jaa ni får se sen. Blev jättefint.

Nu ska jag bara ta de lugnt o glo lite på Tre kronor och vika tvätt tänkte jag, vädret suger ju. heheh älskar tre kronor, roligt att titta på galma serier..




VARDAGSRUM FÖRE:





VARDAGSRUM EFTER:






HÖRNAN FÖRE:





HÖRNAN EFTER:






JOLEENES TAVLA: (fattas ett e i hennes namn där, men de duger ändå)




JOLEENES SÄNG:







ni måste medge att de blev en klar förbättring eller hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0