ny vecka, nya upplevelser

jaha då har min älsklings semsester tagit slut. *suck*, har väl inte varit så mycket semster för hans del heller stackaren. Tim och Julia åkte hem igår efter en 1 vecka här hemma hos oss, de har med andra ord varit fullt hus här hemma =), nu är de tomt när man är van vid liv o rörelser hahaha.  Jag åkte o lämnade dom i sthlm igår för jag skulle hämta Adrian samtidigt. Men jag gör aldirg om de, de kan jag lova. fy fan vad tufft, ingen AC i varken buss eller tåg så ni kan ju gissa hur svettigt de var. Nä aldrig mer säger jag bara. skönt att min pojke är hemma igen i alla fall, saknat honom mega mycket =). Vi har väl inte gjort så mycket den här dagen heller. Vi ska äta lunch och sen ska vi bada i poolen tänkte jag =). Vi får väl se vad som händer i helgen, måste hitta på nått med barnen i alla fall. Mamma kommer inte till helgen och hon kan inte komma nösta helg heller för då är Tim och Julia här o då får vi inte plats =(, så jag måste ta mej upp till gävle och fläta håret  för håret ska flätas så är de bara.

De var 34 grader varmt igår i sthlm, herregud!!! och idag är de nog lika varmt även fast solen inte ligger på så värst mycket. Joleene har blivit jätte duktig på att äta så jag hoppas hon ökar i vitk nu =)..

Nä jag måste fixa lunch nu asså sen bada lite =) ha de göööött



Mammas och Pappas lilla ängel♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0