Och så kom regnet.

Dagen var kanske inte så himla bra idag, mulet ute, regnar så där ibland och ja inte så jättevarmt, men det är skönt ute och barnen är ute ändå =). Igår började vi fixa vardagsrummet och ja fy fan vilken skillnad de blev, bara sängen kvar nu som ska ner i förrådet då. Men vilken yta de blev alltså, vi höll på från 22:15-23:40 igår natt, men de var de värt tycker jag hehehe =), så nu är vi väldigt nöjda faktist. Snart får Joleene äntligen en egen hörna och killarna får mer yta i deras rum, me like. Den här veckan händer de väl inte så mycke vad jag vet, Adrian ska få åka till sin morfar och Annelie på tors. Han behöver nog de, han behöver komma hemifrån faktist, han har varit lite tillbaka dragen och så.  Men nu ska han då som sagt åka iväg och de tycker han är skoj. Jag hade tänkt och ta mej en dag och bara umgås med honom oxå, för de är sällan han får vara med mamma helt själv. De blir väl så är man han fler barn än 1, men vi ska iväg och ha lite mys bara han och jag =).

Imorn är det sjukhuset som gäller för min och Joleenes del. först ska vi träffa en läkare klockan 10 och sen 10.45 ska vi träffa en dietist, så de ska bli skönt att få svar på frågor och hjälp med maten, sen ska jag in på barnens hus och kolla på lite små saker åt joleene som jag anser att hon behöver, ellr vi =).

oj nu kom Vi föräldrar tidningen oxå ner i brevlådan, hmm kanske ska lägga mej i soffan och läsa lite =).. ja barnen är ändå ute, käka lite och ta de lugnt.






FÖRE:

så här såg vardagsrummet ut innan






EFTER:

Så här ser de ut idag


skillnad va?? och vi är inte klara än :P... ha de så gött så hörs vi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0