Så där ja, äntligen!!

Äntligen så har man ett funkande tangentbord igen, fick låna av svärmor.  så nu kan man äntligen skriva igen ;). idag var jag  o barnen på stranden, men  michelle ville gå hem ganska fort därfrån, varför vet jag inte. joleene låg så nöjd på filten naken och njöt av gruset på backen haha. o nu på eftermiddan var vi upp till svärmor o hälsade på. mysigt område hon bor på. tänkte svänga förbi imorn oxå, gör ju ändå inget på dagarna. Barnen sover o karln jobbar *suck*, känner mej lite ensam just nu, men han kommer nog hem snart. De ser ut att bli regn när som helst, så jag lär ta in kläderna som hänger där ute. härligt med rgen men jag hoppas på solsken imorn i alla fall. Nästa ons kommer min mamma o hälsar på, hon skafläta mitt hår =D. men hon åker hem på fre för då kommer tim o juila så då blire lite trångt =(. Men jag får åka upp o hälsa på nån gång, saknar mina vänner där uppe så de gör ont =(. men men.. ja men ha en trevlig kväll då så hörs vi väl hoppas jag =).



Min älskade pojke på stranden =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0