Sommarlovet har börjat!

Ja nu har sommarlovet börjat ordentligt för kidsen må ni tro. Dom har badat, ätit glass, haft vattenkrig och en massa andra roliga saker.  Tim och Julia är här den här veckan oxå. Så de har varit en massa lek och stoj här hemma från 6 på morgonen till 9 på kvällen, så gissa om man är helt slut efter 9 hehehe. Vi har även testat att sova i bäddsoffan och FYFAN vad jag sover bra i den, hur jävla underbart som helst. vi ska börja göra om här ikväll tänkte vi, ska bli så najs najs. får se om man lägger in bilder sen. Näää nu ska jag ärligt talat ta mej en dusch och sen lägga mej i soffan och njuta av tystnaden:P, ha de gött så länge



Kommentarer
Postat av: Annelie Auoja

Så härligt det låter med sommarlovslediga barn som njuter utav sol,bad och utan organiserade aktiviteter. Jag skickar imorgon bitti iväg ett sommarlovskort till hela familjen Sjöberg - Lundblad. Det är till Er allihopa men jag vill att Adrian öppnar det och att du eller Ronny läser upp det för allihopa i familjen! Med många blöta och badiga sommarhälsningar från morfar Gunnar och bonusen Annelie från uppsala.

2010-07-05 @ 22:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0