♥Stora planer♥

mmm Jag o min käraste har stora planer framför oss =). De ska verkligen bli roligt och jag är lite pirrig o nervös =). Hoppas vi kan få de som vi har drömt om. Vad de är o när de är säger jag inte. Nu tänker alla antingen " ja nu ska dom väl gifta sig" eller så tänker dom " nu tänker dom väl skaffa sej en till unge" hahaha men jag kan ju säga så här, hade de varit giftemål så hade de stått så här på min blogg:



JAG SKA GIFTA MIG!!! JIPPIE JAG ÄR SÅ JÄVLA LYCKLIG!!!

så giftemål är de inte hehehe och


DE BLIR INGA FLER BEBISAR HÄR HEMMA!!! tro mej!! vi har 5 barn och det räcker gott o väl för oss, knappt så man hinner med sej själv på dagarna så NEJ NEJ NEJ JAG SKA INTE HA BARN!!!

haha jaa nu vet ni de så vi får väl se vad framtiden har att erbjuda ;), inte så långt kvar.


Älskar dig min vackra prins, du betyder så mycket för mig, så glad att jag har dig i mitt liv


Kommentarer
Postat av: Isabell

Jag gissar på ett nytt crib ;-)

2010-07-21 @ 10:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0