Strandbadet hela dagen lång

Barnen ligger i sina sängar o sussar, de kommer musik ur högtalarna och takfläkten kör på högsta hastighet. Mmm de är mammatid nu =).

Jag började dagen med att städa hela lägenheten och sen tog jag med mig barnen till stranden och där stanade vi i några timmar. Fan vad de blåste ute alltså, världens storm ju hehe men skit skönt i vattnet. Vi hade 23grader i vattnet och  jag badade (även fast jag skäms över min kropp), som aldrig förr. Barnen älskade vattnet. Jävla tangentbord!!! fan sladden är knas.. aaah!!! aja i alla fall, Joleene var väl inte så förtjust i vrämen o hon gillar inte att bada heller. Men hon var nöjd ändå=). vi hade Sara o hennes lilla dotter emd oss =). mys..¨på eftermiddan gick vi hem, var tvungen att ta mig till apoteket o köpa joleenes ersättning eftersom vi väntar på recept. men hennes mat var slut, jävla katastrof!!! men jag ska försöka lösa de på nått sätt ändå , jag måste!!
Vi har haft en helt underbar dag idag faktist, älskar att umgås med mina älskade barn, för dom är verkligen mitt allt. Så nu ska jag njuta lite av min mammatid genom att lägga mej i soffan och lyssna på musik o lösa korsord. alltså stänga av tv:n. man sitter alltid vid datorn eller tv:n på kvällarna men inte ikväll hade jag tänkt mig =).

ha de så gött nu allihopa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0