allergi, ilska,trötthet

de är hur kroppen känner nu. Pollenallergin gör mej galen, spelar ingen roll hur mycke medicin jag tar, ändå så kliar de i näsan,ögonen och halsen, snorar som fan och huvudvärk till tusen. Men inte ska de stoppa mej från att vara alert inte nej nej. som jag sa i de andra inlägget så har man gått en del och man blir helt slut i kroppen, så jag är mega trött just nu, skulle lätt kunna sova en stund =). Nån jävel har snott Adrians sparkcykel och därför känner jag ilska. Vem fan går in på någons tomt mitt på ljusa dagen och snor en sparkcykel, ett barns sparkcykel???? hur fan kan man vara så jävla dum?? alltså får jag tag på den ungen som har gjort de, då kommer de lilla ynkliga barnet önska att han/hon hade stannat hemma idag. faaaan vad arg jag är!! de är andra gången nån snor våra sparkcyklar. Fan jag som brukar vara så duktig att låsa in allting på kvällarna just för att dom inte ska bli stulna. jaa jag får gå runt och leta sen när karln kommer hem, så klart är han nere vid båten.

Jaa den här dagen har inte bjudit på så mycket. gått läggesta och tillbax, hem, käkat lunch och sen hämtat kidsen. Deras dagis var i hjorthagen hela dagen idag så jag hämtade dom där, dom hade haft de jätte mysigt. Adrian surade på vägen hem för att han inte fick följa med en kompis hem. Vill då påpeka att hans kompis bor på samma gård som oss, de vill säga 20m ifrån vårat hus hehehe, men han skulle tromt åka med hans kompis hem hehe. Så jag hade en gråtandes Adrian på väg hem, men vi stannade och åt en varsin mjukglass och då blev han genast gladare hehehehe. tänk att man kan sura för nått så litet. Nu leker ju han med hans kompis hahaha.  Joleene sover och jag skulle lätt kunna somna nu. men jag måste fixa middag och diska och sen lägga barnen SEN kan jag sussa kudde =)=).


Nää men ni får ha de så gött.. bilder kommer in strax =)



Ja just de!!! Adrian och Michelle tog sina första dopp i mälaren igår. hahaha  vad dom frös, skit kallt i vattnet ju hehehe


bye bye for now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0