Alltså ärligt..

Jag tror att mina hjärnceller har stuckit sin väg :S. Jag minns ingenting längre, precis som om hjärnan har tagit sej  en paus och stuckit utomlands och lämnat kroppen hemma. Nu är de dax för kroppen att ta lite ansvar för sej själv för hjärnan är inte hemma nu.  Jag skulle till sjukhuset i ons vet ni och då skulle jag ta barnen till dagis. Ja då ska vi se, jackorna, extra skor, shorts, kjol, nappflaska, mat, napp, blöjor, plånboken, vagnen, en extra jacka åt mej, snutten, låsa dörren ja men dåså då kan vi gå till dagis.. ja just de mina mobiler, bara att vända och hämta dom, ja nu är vi klara för att gå. Jo visst när vi kommer till dagis så har jag glömt extra jackan åt mej själv så man fick frysa lite på morgonkvisten så där.

Ja den som säger att de är lätt att ha 3barn måste verkligen ha en ordentligt planerad dag. nog fan har jag försökt men inte funkar de inte nej nej.  hojoj, jag kommer knappt ihåg vad jag heter. Jag håller reda på barnen, på karln här hemma, lägger saker o ting på plats så dom inte glömmer nått, ser till att alla mår bra och har de bra. jaa men då funderar jag ibland när JAG kommer in i bilden, de lär väl bli när alla har somnat då ellr? ja då kan ja ha lite tid, ca 1 tim för sen är man så trött så man somnar på soffan. japp hahaha en äkta morsa som sliter sönder sej så ryggen skriker efter paus och hjärnan svettas och måste ha vatten, förstår om skiten tog semester du.

Men inte ska man klaga inte, för nog älskar jag mina barn, mer än nått annat, de är min plikt som mamma att se till att håret är fixat, tänderna är borstade, kläder är rena o fina, se till att dom har med sej allt till dagis osv osv. Men nog fan förtjänar jag väl lite paus ellr? de finns dom gånger jag har bara satt mej ner o gråtit en skvätt, som ett barn som inte fått sin lördagsgodis. mm.. ibland måste mammor få gråta lite



ÄLSKAR MINA BARN SÅ MYCKE OCH JAG GÖR ALLT FÖR DOM, T.OM LÅTER HJÄRNAN TA SEMESTER FÖR DE HÄR KAN JAG. DE HÄR KLARAR JAG!!!

Adrian
Michelle = MY EVERYTHING
Joleene


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0