Då var midsommar över

De var det de. Mamma och co. åkte hem idag oxå, de var tråkigt, vi har haft de så himla roligt =). Älsklingen och brorsan dom är som bröder dom är så jävla lika och gillar samma saker. Jätte roligt att se att dom kommer så bra överens =). 

Adrian hade kalas igår i alla fall och de kom hela 11st barn, de hade jag aldrig räknat med =). Adrian blev överlycklig, Jag fick hjälp av Maria när de var dax att ge alla barnen saft och tårta. Tack Maria för din hjälp =). Dom hade jätte roligt och Adrian fick åka sportbil en liten sväng. Han tyckte de var jätte roligt =). Så jag är glad att min fina kille fick ett jättefint kalas, precis som han ville =). När kalaset var slut så var de dax med middag, vi åt revbensspjäll med wokgrönsaker och sallad. Skit gott var de, sen satt vi o spelade ett spel på Xbox.. hela familjen, gud vad vi skrattade och hade roligt =). Ja jag saknar dom redan verkligen =).  Ja en lyckad helg med andra ord =).

Men men, idag ska vi väl ta de lite lugnt och njuta tror jag =)...

ha de så gött nö

















Lite bilder från kalaset =D.. ha de gött =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0