Den här dagen..

Har de inte hänt mycke inte. Jag lämnade barnen som vanligt på dagis och sen gick jag hem och tog de lugnt.  Jag gcik ner till stan en sväng o handlade lite men de var bara en kortis. Jag stor städade här hemma oxå med dammsugning och skura golvet så de var rent när vi kom hem. Efter dagis så tog jag barnen till cykelparken, ni vet en sån där som man kan sätta sej på o cykla runt runt, en röd... ja ni fattar vad jag menar. Därför heter den cykelparken haha. aja i alla fall, jag och barnen hade de roligt där faktist, jag filmade michelle när hon skulle hoppa från gungan men hon misslyckades och jag kunde inte låta bli att skratta åt henne. hehe ibland är jag elak men hon själv tyckte de var roligt så de gick jämt ut hahaha. Adrian ville gå barfota hem sen och jaa de fick han väl då. Sen var de bara att börja med maten eftersom älsklingen skulle iväg o jobba 1 timme efter han kom hem så då ville han ha mat. ganska tidigt middag men men.

Nu har jag även tränat i 40 min och tagit mej en dusch.. FY FAN vad skönt säger jag bara, hoppas man tappar några kilon nu då, för min våg har då fan stått still i 3mån nu.. händer inte ett skit!!!

jaja ha de gött nu hörni. själv ska jag lägga in lite bilder från dagen och sen glo på TV en stund. saknar min älskling nu ju ♥



en sån där menar jag hahaha...



klätterapan




"knäpp kort på mej nu mamma, nu"




"kolla vad jag kan"



hej o hå michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0