Det har varit en del nu

Det har varit en del nu så därför har jag inte så mycket, fick dåliga nyheter i torsdags som inte fick mej att jubla direkt =(, och sen blev de en stressig fredag och inte en sån rolig lördag, men nu har jag en lucka och då kan jag väl skriva lite strunt. Idag har de inte hänt så mycket här hemma. Jag gick en promenad med Bella tidigare och när vi var på väg hem så började de ös regna ute, jag kunde vrida ur mina kläder när vi kom hem hahaha, och nu har jag bakat bullar =). ja jag vet att jag är tidig men jag har ingen lust att stressa dom sista dagarna, har ju en del att göra den här veckan oxå så då är de bra om de är gjort, har dessutom lovat Adrian att vi ska baka kakor tillsammans i veckan oxå. snart ska vi grilla god mat och mysa hela familjen, Bonusbarnen åker hem ikväll oxå så då ska jag städa här hemma och sen ska jag ta de lugnt i soffan, de är tufft att ha 5 barn o 2 vuxna i denna trånga lägenhet så de blir tuffa helger de kan jag inte neka till, hade man bott större så hade de nog inte tagit så mycket på krafterna, ni förstår nog. Älsklingen är vid båten och barnen är ute, så jag har passat på att dammsuga men känns som om de inte är nån ide för dom springer ändå bara in med skorna hela tiden.

Ska försöka gå 3mil den här veckan oxå, får se om jag lyckas, jag coh Anzo ska gå på tis, ska bli riktigt skoj... näää nu får ni ha de så gött heeeeej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0