duktig jag =)!!!

Jag och Sara promenerade med snabba steg till Läggesta och tillbax, de är ca 7km de om man räknar hemifrån och tillbax =).. starkt jobbat säger jag bara!! känner de i benen nu, dom viker sej som överkokta spagettin, och ont gör de. Men de är de värt säger jag bara. Jag hann bara hem och ge Joleene mat och sen slänga i mej lite lunch innan de var dax att hämta kidsen på dagis. väl hemma började jag direkt med maten så älsklingen skulle hinna äta, men de gjorde han inte ändå hahaha. Så jag åt själv för barnen hade redan käkat. Blev en tidig middag idag så dom får en kvällsmacka innan dom lägger sej. Solen ville inte vara här med oss längre så istället fick vi en jävla massa moln. usch usch..

Ja de här är vad som står på min göra lista ikväll:

vika tvätt
hänga ny tvätt
starta en ny maskin
plocka undan
dammsuga
svabba
bada Joleene
lägga barnen
ta en dusch
slappa

japp mycket att göra denna kväll. Tror ni jag hinner göra allt detta innan klockan 20.00?? jag tror de jag =)
vi får väl se.. startar..... NU..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0